در چند وقت گذشته، عده ی بسیاری از ما تقاضا کردند که مطلبی دربارۀ بهترین روش های ایجاد یک کمپین تبلیغاتی در وبلاگ برای کاربران قرار دهیم. خب ما تصمیم گرفتیم که امروز این مطلب را برای شما دوستان منتشر کنیم. در این مطلب سعی دارین ۳ مورد از کمپین های تبلیغات پیامکی مورد علاقه خود را برای شما نام ببریم. شما را به خواندن ادامه مطلب دعوت می کنیم.
همانطور که قبلا گفتیم، قرار دادن آدرس یا شماره تماس در انتهای پیامک تبلیغاتی یکی از مهم ترین عناصر در جهت فروش بیشتر محصولاتتان خواهد بود. اگر شما تا به حال از بازاریابی پیامکی استفاده نکرده اید، احتمالا در ابتدای کار برای یافتن عبارت مورد نظر خود چار مشکل خواهید شد. به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم عباراتی را به صورت پیش فرض برایتان آماده کنیم تا بتوانید در خور نیازهای خود از این عبارات استفاده نمایید.
آیا حدس می زنید که کاربران پیامک های شما را نادیده می گیرند؟
احتمالا حدس شما درست است. در حقیقت، ممکن است در شرایط خاص، مشتریان حتی پیامک های شما را باز نکنند. ما نمی خواهیم شما را از این بابت نگران کنیم. این اتفاق در شرایط عادی رخ نخواهد داد. اما اگر شما فکر می کنید که پیامک هایتان با چنین بازخوردی روبرو می شود، بهتر است راه حلی برای این مسئله بیاندیشید. به شما پیشنهاد می کنیم از راه کارهایی که در زیر برای شما پیشنهاد داده ایم استفاده کنید و مطمئن شوید که هیچ کدام از این اشتباهات را مرتکب نمی شوید.

چرا پنل رایگان؟؟؟
حتما در میان جستجو های خود برای یافتن یک سامانه پیام کوتاه با قیمت های مختلفی مواجه شده اید و زمانی که به سامانه های رایگان برخورد کرده اید از خود پرسیده اید : چرا رایگان ؟ مگر همین پنل در سایت قبلی پولی نبود ؟ چطور می شود یک خدمت در جایی پولی و در جایی دیگر رایگان باشد ؟
سامانه های ارسال پیامک علاوه بر قیمت هر پیامک ، هزینه های گزافی را هم جهت پنل از مشتری دریافت می کنند که به هیچ عنوان عادلانه نیست
تعداد صفحات : 2